Nie masz czasu lub ochoty polować na nasze produkty między półkami? Wybierz je tutaj w sklepie internetowym, a w koszyku zaznacz opcję rezerwacji w najbliższym sklepie z możliwością zapłaty na miejscu.
15 markowych salonów sprzedaży z możliwością odbioru
Możliwość odbioru zarezerwowanych produktów z naszego sklepu internetowego mamy jak dotąd w 15 salonach sprzedaży TESCOMA. Produkty można wybrać w każdej chwili w domowym zaciszu na stronie
www.tescoma.pl i kliknąć opcję rezerwacji w sklepie. Przy wyborze sklepu znajdziesz również informacje o aktualnej dostępności produktów.
Przygotujemy je dla Ciebie w ciągu kilku godzin (zwykle najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych) i bezpłatnie. Lista sklepów uczestniczących w programie znajduje się na stronie
www.tescoma.pl/sklepyO całym procesie rezerwacji zostaniesz poinformowany drogą mailową. Mogą się jednak zdarzyć wyjątkowe sytuacje, w których np. towar w danym sklepie zostanie wyprzedany, nie będzie wtedy możliwe zrealizowanie rezerwacji. Przy konkretnym produkcie pojawi się informacja - nie jest dostępny w sklepie.
Rezerwacja towaru nie jest równoznaczna z zawarciem umowy sprzedaży ani zamówieniem towaru. Na podstawie rezerwacji dochodzi jedynie do zarezerwowania towaru, tj. zablokowania możliwości sprzedaży tego towaru w odpowiednim salonie sprzedaży Tescoma innemu klientowi na czas rezerwacji. Do zawarcia umowy sprzedaży dojdzie dopiero poprzez zakup towaru – tj. jego odbiór przez kupującego oraz zapłatę ceny – w odpowiednim salonie sprzedaży Tescoma. Taki zakup nie stanowi umowy sprzedaży zawartej na odległość, o której mowa w ustawie o prawach konsumenta (art. 2 pkt 1), a zatem po stronie kupującego nie powstają prawa przysługujące konsumentowi na mocy tej ustawy, w tym także prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość (art. 27).