Za każdy zakup otrzymasz zwrot 3% ceny produktów w postaci punktów, które możesz wykorzystać jako zniżkę podczas kolejnych zakupów.
Dodatkowe promocje
Możesz korzystać ze specjalnych akcji promocyjnych przygotowanych tylko dla członków Klubu TESCOMA.
Ewidencja zakupów
Nie musisz już przechowywać paragonów. Dowody zakupu będą dostępne w każdej chwili na Twoim koncie klubowym.
Możliwość wymiany produktu
Pełnowartościowy towar zakupiony w sklepach stacjonarnych można wymienić w ciągu 2 tygodni.
Dodatkowo podczas zakupów online:
Wygodne zakupy
Członkowie Klubu TESCOMA mają znacznie ułatwione zakupy. Wszystkie dane kontaktowe pozostają zapisane w systemie i nie trzeba ich wypełniać lub sprawdzać ponownie przy każdym kolejnym zakupie.
Śledzenie produktów
Czasami zdarza się, że niektóre produkty wyprzedają się szybciej. Wystarczy jednak, że dodasz wybraną pozycję do listy obserwowanych, a my damy Ci znać, jak tylko produkt wróci do sprzedaży.
Tymczasowe zwiększenie liczby punktów klubowych podczas specjalnej promocji:
W przypadku zakupów dokonanych między 25 czerwca 2025 r. a 29 czerwca 2025 r. przyznane Punkty będą wyjątkowo odpowiadać 21% ostatecznej ceny zakupu, tj. kwoty widniejącej na fakturze/paragonie (zamiast standardowych 3% ostatecznej ceny zakupu). Jeśli 21% ceny zakupu nie daje liczby całkowitej, liczba przyznanych Punktów zostanie zaokrąglona w górę do najbliższej liczby całkowitej. Sama rezerwacja towarów dokonana za pośrednictwem sklepu internetowego marki Tescoma nie jest uważana za zakup; jeśli zwiększona liczba Punktów ma zostać przyznana, zarezerwowane towary muszą również zostać odebrane i opłacone w okresie trwania tej promocji specjalnej.