info text
  • Zaloguj się
  • Zaloguj się
Strona głównaObowiązek informacyjny dla osób fizycznych* będących odbiorcami komunikacji marketingowej Tescoma Polska

Obowiązek informacyjny dla osób fizycznych* będących odbiorcami komunikacji marketingowej Tescoma Polska

KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH?

Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) administratorem Państwa danych osobowych jest Tescoma Polska Sp. z o.o. (ul. Warzywna 14, 40-545 Katowice) (Administrator). Kontakt z Administratorem: bok@tescoma.pl
Administrator jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo danych osobowych oraz ich przetwarzanie zgodnie z przepisami prawa.

W JAKIM CELU I NA JAKIEJ PODSTAWIE WYKORZYSTUJEMY DANE?

Państwa dane osobowe będziemy wykorzystywać w następujących celach:
  • prowadzenie komunikacji marketingowej za pomocą dostępnych środków komunikacji (w szczególności poczty elektronicznej, połączeń telefonicznych, wiadomości SMS) na podstawie zgody na przetwarzanie danych w tym celu, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, w tym ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i prawa telekomunikacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda),
  • prowadzenie marketingu bezpośredniego, w tym personalizacji treści marketingowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO - prawnie uzasadniony interes),
  • prowadzenie marketingu partnerów Administratora za pomocą dostępnych środków komunikacji (w szczególności poczty elektronicznej, połączeń telefonicznych, wiadomości SMS), na podstawie odrębnej zgody na przetwarzanie danych w tym celu (art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda),
  • utrzymywanie i rozwijanie relacji biznesowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO - prawnie uzasadniony interes),
  • dochodzenie lub obrona przed ewentualnymi roszczeniami związanymi z komunikacją marketingową lub też w związku z potrzebą wykazania określonych faktów, mających w tym zakresie istotne znaczenie dla Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO - prawnie uzasadniony interes); terminy dochodzenia roszczeń szczegółowo określa Kodeks cywilny.
Przekazanie danych w celu otrzymywania komunikacji marketingowej jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymywania informacji handlowych za pośrednictwem wybranego przez Państwa kanału komunikacji. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości otrzymywania treści marketingowych.

Państwa dane nie będą wykorzystywane dla podejmowania decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowania w rozumieniu art. 22 RODO.

JAK DŁUGO BĘDZIEMY WYKORZYSTYWAĆ DANE?

Dane będziemy wykorzystywać przez okres niezbędny do realizacji ww. celów. W zależności od podstawy będzie to odpowiednio:
  • okres do momentu ewentualnego skutecznego wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych,
  • okres przedawnienia roszczeń,
  • okres do momentu ewentualnego złożenia skutecznego sprzeciwu.
JAK WYCOFAĆ ZGODĘ?

W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale jedynie w przypadku danych, które są przetwarzane na podstawie takiej zgody. Jeżeli skorzystają Państwo z tego prawa, Administrator zaprzestanie przetwarzania danych i zostaną one usunięte. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, gdy zgoda obowiązywała.

Zgoda może być wycofana w szczególności przez kontakt z Administratorem (dane kontaktowe na początku dokumentu) lub inspektorem ochrony danych (IOD) (dane kontaktowe na końcu dokumentu).

JAKIE MAJĄ PAŃSTWO PRAWA?

Mogą Państwo złożyć do Administratora wniosek o: dostęp do danych osobowych (informację
o przetwarzanych danych lub kopię danych), sprostowanie danych (gdy Administrator posiada nieprawidłowe dane), przeniesienie danych (w przypadkach określonych w RODO), usunięcie lub ograniczenie przetwarzania danych – na zasadach określonych w RODO.

Niezależnie od praw wymienionych wcześniej mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych, jeśli podstawą prawną ich wykorzystania jest prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Wnioski te mogą być składane do Administratora (dane kontaktowe na początku dokumentu) lub do IOD (dane kontaktowe na końcu dokumentu).

Mogą Państwo także wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO), jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej UODO pod adresem https://uodo.gov.pl/pl/492/2464.

KOMU PRZEKAZUJEMY PAŃSTWA DANE OSOBOWE?

Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, Państwa dane Administrator może przekazywać (nie licząc osób upoważnionych przez Administratora) innym podmiotom, w szczególności: podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa, podmiotom przetwarzającym je w imieniu Administratora (np. dostawcom usług technicznych lub podmiotom świadczącym usługi doradcze) oraz innym administratorom (np. kancelariom prawnym lub notarialnym).

JAKO MOŻNA SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ W SPRAWIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH?

W sprawach związanych z ochroną danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Administratorem (dane kontaktowe na początku dokumentu) lub z IOD Administratora za pośrednictwem adresu e-mail odo@tescomapolska.pl.

_______________________________________________________________________________________________________________
*Konsumenci, osoby prowadzące jednoosobowe działalności gospodarcze, pracownicy podmiotów gospodarczych - osoby wskazane do kontaktu, przedstawiciele potencjalnych oraz aktualnych klientów i kontrahentów.